دل نوشته

من دلتنگ هستم اما تو بی خبر از من

دل نوشته

من دلتنگ هستم اما تو بی خبر از من

ترانه بازی

تو نفس میگیری

ما به هم دل دادیم

چی رو پس میگیری ؟


کسی نیست

ای کاش بود تا دل میدادم

تا دنیا میدام

دنیایی نیست

اما دنیاییست از لحاظی که بی لحاظ است

از مردی که پرنیاز است

و نیازش بی نیازیست


توی اغوش من

پی کی میگردی ؟


گردشی نیست در اغوشی که خالیست

که تو را کم دارد و صدا بم دارد

سکوت نعره میزند که دل ساز نیست

نعره ای نیست ولی اوج این صداست


بعد از ویرانی من

منی که ابادیش تا بوده همین بوده

همین ویرانی ابادیست که همیشه بوده و هست

تو ازم چی میخوای ؟ که نفس میگیری

نفسی که که نیست از کسی که هست

کسی که بی هوا هست بی هوا نفسش نیست


رو به تو سجده میکنم

در به کعبه باز نیست

به هر طرف نظر کنم

نماز من نماز نیست


نماز هم نیست بر این هست پر نیست

کعبه هم نیست بر این همیشه نا تمام

خدا هم گم است در این کران بی کران


تمام پرسه های من کنار تو سلوک شد

دل دل دورت را نمی بینی شاید هم نخواهی دید

وقتی شکنجه گر تویی شکنجه اشتباه نیست

نا خواسته شکنجه میدهی

شکنجه خواهمت کشید

ولی چنان حیف و حسرت

که هنوز نمیدانم تنهایی یا کسی کنج دلت است

اما دلم به هوای توست

و هنوز جرات گفتن ندارم

 با تو

عطر لبخند خدا میگیرم

شکل اواز پری ها میشوم

خدا را به شوق تماشا بکش
تا مرا در کنارت ببیند
بخندد
گرچه هنوز انقدر سیاه نیستم که شاید
میاندیشم که
اه هستی جز تمنای تو نیست
اه لذت جز تماشای تو نیست
زندگی جز مرگ در پای تو نیست
ای کاش زندگیم میشد تا بمیرم

تو نفس میگیری
نفسم میگیری
نفسم میگرد لبخندت
تو بلورینی

چرا به من شک میکنی
من که منم برای تو
لبریزم از عشق تو و سرشارم از هوای تو
 

گریه نمیکنم
نرو
اه نمیکشم
 بشین
حرف نمیزنم
 بمون
بغض نمیکنم
 ببین


ببین

چشم نگیر از من

سمت نگاه کج نکن

نگاهم تفاوتی با بقیه ندارد؟

شاید احساس درونش جاری نیست

جای احساس ندارد چشمی که پرست از گریه

حتی جای اشک هم ندارد

مرتب سارزیر است این اشک

گونه ام خشک نمیشود


نبودنت مرگ منه راهی این سفر نشو

بود و نبودنت مرگ منه

زندگی جز مرگ در ای توست ؟


اما اینجاست که جشن دلتنگی جولان میدهد

میتازد و فریاد زنان از معبر ذهن این تنها عبور نمیکند که میماند

تا خراب شود همین ویرانه ای که از اول اباد نبوده


خاک خسته لبالب است

نعره کن نعره کن ای خاک خسته خاک گلگون نعره کن

شب پر پر شدن چلچله ها

از غزلگریه پرم خانه هم غصه کجاست


خدااااااااااییم خدایم

اه ای خداااااااااااااااایم

صدایت میزنم

بشنو صدایم


خرابم خراب خراب


به جرم زندگی این شد صدایم

اه ای خدایم


ناون

پنیر

سبزی

حق حق

و قصه ای نا تمام و پر حماسه

از عشق

از دختر شهر قصه


اما حریر دریای سوخته


قصه ای ناتمام

و ارزشی فزون


بر سر گلدسته ها اعدام صدا

جنگل سبز حریق

کبریت جنون

کاش ابی

فواره خون


خون اب از این دل برون است و فزون

از دریای سوخته ی قصه ای که دخترک ساخته


پس پشت پنجره عادت مرگ

عادتی بد

مردن برای تو

بد است یا خوب ؟

یادت هست؟

زندگی جز مرگ در پای تو نیست


از تو سر رفتن

عادت و حسرت دیرینه همینه


تو نه!

تو



نظرات 7 + ارسال نظر
بهزاد منفرد یکشنبه 14 شهریور 1389 ساعت 04:54 ق.ظ http://behzad900.blogsky.com

تا حالا فکر کردی که می تونی واقعیت را بیشتر تعریف کنی؟ به منم سر بزن

واقعیت چیزی نیست جز یک رویا که پیش می اید

بارین یکشنبه 14 شهریور 1389 ساعت 05:02 ق.ظ http://barin-mahan.blogsky.com/

سلام مرسی که سر زدی بهم من یه وب دیگه هم دارم البته همین نوشته هستش ولی عکسش هم فرق می کنه اینم
آدرسش خوشحال می شم به اونم سر بزنید
man-gharib.blogfa.com

رها یکشنبه 14 شهریور 1389 ساعت 05:07 ق.ظ http://shameakhar.blogfa.com

سلام دوست عزیز
ممنونم که بهم سرزدی
موفق باشی

ساسان یکشنبه 14 شهریور 1389 ساعت 05:22 ق.ظ http://rahe-shab.blogsky.com

آقا دمت گرم تو هم مثل من انگار از این مزخرفات که به اسم شعر و ترانه می نویسن و خودشون را هم مطرح می کنند و فکر می کنند روی حافظ و سعدی و شاملو و اخوان را کم کردند بدت میاد نه؟ ممنون و مرسی که سر زدی.

نه همه شان
اگر بخونید این نوشته ای را که در باره اش نظر دادی متوجه میشوید عاشق ترانه هستم اردلان ایرج شهیار روزبه
در تک تک سلول های این نوشته ترانه بر میاید که عنوانش هم شد ترانه بازی

مرضیه.گل یخ یکشنبه 14 شهریور 1389 ساعت 09:58 ب.ظ http://www.taranehayeberahne.blogfa.com

سلام
تو نفس می گیری...چی رو پس میگیری
ترانه بازیه خوبی بود،همون طور که خودت هم نوشتی به نظرم هر تیکه ش می تونه تبدیل به یه ترانه ی جدید و تازه بشه
اما دنیاییست از لحاظی که بی لحاظ است...اینو متوجه نشدم
و حق حق چیزی بود که می خواستی بنویسی یا هق هق/؟
موفق باشی

من املام همیشه ضعیف بوده همون که شما گفتی

دل نوشته سه‌شنبه 16 شهریور 1389 ساعت 08:40 ق.ظ http://www.golabdon.blogfa.com

aazam یکشنبه 21 شهریور 1389 ساعت 03:46 ق.ظ http://www.foryoum.mihanblog.com

........?#########?
.....?#############?
...?###############?
..?#################?..................?###?
..?##################?..........?#########?
....?#################?......?#############?
.......?################?..?###############?
.........?################?################?
...........?###############################?
..............?############################?
................?#########################?
..................?######################?
....................?###################?
......................?#################?
........سلام.........?##############?
...........................?###########?
..........خوبی...........?#########?
...............................?#######?
....وب قشنگی داری ......?#####?
...................................?###?
......................................?#?
.......................................?
......................................?
.....................................?
.........منتظرتم ................?
.................................?
...حضور گرمتو حس........?
.............................?
.......میکنم........?
.....................?
.................?
..............?
..........?
.......?
.....?
......?......................?...?
..........?.............?............?
..............?.....?...................?
...................?.....................?
................?......?..............?
..............?.............?....?
.............?
...........?
..........?
.........?
.........?
..........?
..............?
...................?
...اگر آمدی...........?
............نظر..............?
.......... یادت نره...........?
.............بای..............?
......من آپم.................?

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد