دل نوشته

من دلتنگ هستم اما تو بی خبر از من

دل نوشته

من دلتنگ هستم اما تو بی خبر از من

توهین به خدا

تهش رو نشون بده

تف تو خداییت

اصلا وجود هم داری

تف تو اسلامت

تف تو مسلمونا و اونایی که دولا راست میشن و اسمش رو میزارن نماز

تهش رو نشون بده

دوتا بد بخت رو اسیر دوتا حیوون کردی

خاک بر سرت

به خیال خودت خدا هستی ؟

شرف داری تو

قبر پدر و مادر کسی که تو رو عادل بخونه

منشا تمام بدبختی های .... تو هستی

با تو هستم تو که اسم خودت رو خدا گذاشتی

خاک بر سرت کنن

تف تو خداییت

تف تو دینت

تف

خدا با تو هستم

مدام یاد اوری میکنم با تو هستم که یادت نره

با تو هستم

تهش رو نشون بده اگه وجودش رو داری

الان هم که کمی اروم شدم

باز هم قد سر سوزنی احساس گناه یا پشیمونی نمیکنم

از این که این جملات رو نوشتم

تف

اضافه شده


یه وقتایی یه جاهایی ادم از زندگیش سیره


میخواد از غصه ها دور شه ولی پاهاش به زنجیره


کسی محرم نبود با من نه هم‌ غصه نه یک همدم


همه زخم زبوناشون یه دردی شد روی دردم


دیگه از آدما خسته‌م دیگه نای شکستن نیست


گلایه کار بیهوده‌ست کسی هم غصه با من نیست


در جواب حرف های بالا این ها رو نوشتم به این خاطر که احساس کردم توهین شده به ...


نظرات 11 + ارسال نظر
pashmakoo شنبه 11 دی 1389 ساعت 12:15 ب.ظ http://pashmakoo.blogsky.com

مهدی خان تف به همه ی ما که هیچی رو نمی فهمیم
از خودمون ناراضی هستیمو یکی دیگه رو مقصر میدونیم
ولی اون صبرش زیاده

منم صبرم زیاده
زیاد صبر کردم که شدم این
من از خودم ناراضی هستم اما نه اینقد که این مطلب رو بنویسم
اما از بعضی ها اینقدر ناراضی هستم که این مطلب رو نفشتم
تف به خداییش

آرزو دوشنبه 13 دی 1389 ساعت 11:39 ب.ظ

چته؟ را به حال خودت نمیبری؟ شرم نکردی؟ ....

ارزو خانوم ای کاش ردپایی از خود به جا میزاشتید
بلاگی ادرس ایمیلی یا یه همچین چیزایی
را به حال خودت نمیبری؟ این رو نفهمیدم دقیق چی نوشتید
اما شرم نکردم
دیگه میخوام یاد بگیرم بی شرم باشم
مث خیلی هایی که با من اینطور بودند
همین الان هم از حرفهایی که زدم خیلی پشیمون نیستم
شما چرا ناراحت میشی ؟

نرگس میرفیضی چهارشنبه 15 دی 1389 ساعت 09:32 ق.ظ http://shershokolat.blogfa.com

سلام.
اصلاْ از توهینتون خوشم نیومد...

اون بیت ترانه هم از اول تک بیت بوده...هیچ وقت ادامه ش ندادم!

منم از خیلی چیزها خوشم نیومد اما تحملشون کردم و الان هم دارم میکنم

pashmakoo چهارشنبه 15 دی 1389 ساعت 02:40 ب.ظ http://pashmakoo.blogsky.com

حکمت وزش باد
رقص برگها نیست
امتحان ریشه هاست!
باید سعی کن خوب امتحان پس بدیم!
کاش نذاریم شرمنده شیم!

من که شرمنده نیستم
کسایه دیگه باید شرمنده باشن که نیستن

دل نوشته پنج‌شنبه 16 دی 1389 ساعت 03:50 ب.ظ http://www.golabdon.blogfa.com

!!!!!!!

Hasti چهارشنبه 22 دی 1389 ساعت 12:15 ب.ظ http://299.blogsky.com

تو که خودت هم نوشتی گلایه کردن بیهوده ست پس چرا گلایه میکنی؟ راستش به من بر خورد.. حالا تو اسمم ُ عقب مونده یا هر چیز دیگه ای میخوای بذار.. ولی از اینکه به خدا -که خیلیها بهش اعتقاد دارن و میپرستنش- توهین کردی واقعاً ناراحت شدم. کاش یاد بگیریم در همه حال به عقاید و علایق بقیه احترام بذاریم... حتی اگه خودمون باهاش موافق نیستیم... انسانیت چیزی فراتر از اینهاست...
(با بحث دینی ش کاری ندارم ولی از نظر انسانی هم که به این قضیه نگاه کنی، اصلاً جالب نیست.)

خیلی از ایرانی ها همینطور هستند
ترسو
همینطور
جرات تغییر هم ندارند و حتی قدرتش رو
و این که اگر کسی بر خلاف میلتون حرف بزنه ناراحت میشوید
شما هم مثل خیلی های دیگه انگار همینطورید
من به خدای شما کاری ندارم خدای تو و مردم ارزونی خودتون
من با خدای خودم بودم

نگین چهارشنبه 22 دی 1389 ساعت 05:08 ب.ظ http://eshghegomshode70.blogfa.com

سلام خوبی وبلاگ خوبی داری موفق باشی یه سر بهم بزن

امیر یکشنبه 26 دی 1389 ساعت 01:10 ب.ظ http://amry.blogsky.com

سلام
یه نگاه به خودت بنداز به عنوان یه موجود زنده
یه پشه می تونه زمین گیرت کنه . یه انگل می تونه جونتو بگیره . یه مگس موته نابودت کنه و...
به یه دمی بندی . هوا سرد بشه می لرزیم . گرم بشه می پزیم . بچه که بودیم یه مگسو نمی تونستیم دور کنیم . پیر که بشم یکی دیگه باید لگن زیرمون بذار و...
چی هستیم . یه موجود ضعیف که از ترس پشه میره تو پشه بند
خیلی قیافه نگریم
یه کم فکر کنیم . هر چیزی یه حکمتی داره . سختیها برای همن
می گن این دریای طوفانیه که ناخدای ماهر می سازه
می کن آهن تا گداخته نشه و چکش نخوره شمشیر برنده نمی شه
اما....
کفر گفتن
یه کم فکر کن
ممنون که به من سر زدی

حالا این ها رو چرا برای من میگی ؟
دیگه این حرفای تکراری د موده شده
اگه حرف جدیدی داری بزن

الناز چهارشنبه 29 دی 1389 ساعت 03:14 ب.ظ

دمت گرم حال کردم
تف منم تو همچی خدای پستی که همه ما را اسیر آدمهای فاسدی به عنوان ملایان کرده

بازم بنویس؟؟؟
بازم فحش بده؟؟؟
منکه دلم خنک شد

شما هم مث این که دل پر دردی داری

تنها دوشنبه 4 بهمن 1389 ساعت 09:35 ب.ظ http://www.romantic6370.blogsky.com/

سلام
درست نیست که وقتی دلت گرفت یا از خودخواهی های دنیا خسته شدی به خدایی که تو را آفریده یا به همون خدایی که تو بهش اعتقاد داری فحش بدی
هرچند خدا خیلی بزرگ و مهربونه
شاید خدا تو را ببخشه آخه اون بیشتر از دلت میدونه و از روزگارت خبر داره
به من هم سر بزن
موفق باشی

از دست ... چه بگویم گله ای نیست
گر هم گله ای هست دگر حوصله ای نیست

کوثر مهتاب پنج‌شنبه 14 بهمن 1389 ساعت 12:24 ق.ظ http://www.daryayejamal.mihanbelag.com/

سلام . خسته نباشی فکر نمی کنی کمی زیاده روی کردی من اطمینان دارم که از روی خشم این حرفا رو نوشتی . حرف دلت نیست . یا نکنه با این کارت خواستی مردمت رو امتحان کنی . به هر حال تغییر در خود ماست ما خودمون هستیم که زندگی رو بد یا خوب میسازیم . خدا به ما عقل داده اراده داده تا راهمون رو انتخاب کنیم .
زندگی یعنی بخند هر چند که غمگینی
ببخش هر چند که مسکینی
فراموش کن هر چند که دلگیری
عشق بورز حتی با دیدنِ بی مهری
مایوس نشو حتی در اوج ناامیدی
زندگی یعنی همین تضادهایی که بارها به چشم دیدی….

نوشته ای از دکتر شریعتی برات مینویسم
خدایا همواره تو را سپاس میگذارم ، که هر چه در راه تو و در راه پیام تو پیشتر می روم و بیشتر رنج می برم ، آنها که باید مرا بنوازند ،میزنند ،
آنها که باید همگامم باشند ،سد راهم می شوند،
آنها که باید حق شناسی کنند ،حقکشی می کنند ،
آنها که باید دستم را بفشارند ،سیلی می زنند ،
آنها که باید در برابر دشمن حمله کنند ،پیش از دشمن حمله میکنند
و آنها که باید در برابر سم پاشی های بیگانه ستایشم کنند ، تقویتم کنند، امیدوارم کنند و تبرئه ام کنند ،
سرزنشم می کنند ، تضعیفم می کنند ، نومیدم می کنند ،متهمم می کنند،
تا در راه تو از از تنها پایگاهی که چشم یاری دارم و پاداشی ،نومید شوم ، چشم ببندم ،رانده شوم…
تا تنها امیدم تو شود
چشم انتظارم تنها به روی تو باز ماند ، تنها از تو یاری طلبم ، تنها از تو پاداش گیرم ، در حسابی که با تو دارم شریکی نباشد تا :
تکلیفم با تو روشن شود ، تا تکلیفم با خودم معلوم گردد
تا حلاوت اخلاص را که هر دلی اگر اندکی چشید ،هیچ قندی در کامش شیرین نیست ،بچشم
روحش شاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد