دل نوشته

من دلتنگ هستم اما تو بی خبر از من

دل نوشته

من دلتنگ هستم اما تو بی خبر از من

می ترسم

 

از این بی راهه تردید از این بن بست می ترسم

 

از این حسی که بین ما هنوزم هست می ترسم

 

از اینکه هر دو می دونیم نباید فکر هم باشیم

 

از اینکه تا کجا می ریم اگه یک لحظه تنها شیم

 

ته این راه روشن نیست منم مثل تو می دونم

 

نگو باید بریم از عشق نه می تونی نه می تونم

 

نه می تونیم برگردیم نه رد شیم از تو این بن بست

 

منم می دونم این احساس نباید باشه اما هست

بی خوابی

واقعا الان که دارم این پست رو میدم تو حال خودم نیستم یه حس عجیبی دارم واقعا یکی از اون لحظه های تاریخی

خیلی وقت بود منتظر  بودم که اخرش شد

یه شاهکار به تمام منعنا از بهترین تک ستاره ی موسیقی و جاودانه مرد ایران

اهنگ و کلیپ بی خوابی از منصور عزیز رو واستون گذاشتم  که دیروز تازه رو نت پخش شده

به تمامی هواداران و اونهایی که حتی از منصور بدشون میاد پیشنهاد میدم که این کلیپ و اهنگ رو دریافت کنند

منصور

بار دیگه ثابت کرد که بهترین و همیشه متفاوته  و بار دیگه نشون داد که علاوه بر سبک پاپ میتونه تو سبک راک هم بهترین باشه  و این  اهنگ مژده ی یه البوم متفاته که توی سال نو به ما هدیه میده یعنی ماه مارچ سال 2009 که میشه فروردین سال 1388 بهترین عیدی تمام عمر 17 ساله ی من میشه به دور از همه ی اینها یه کلیپ واقعا عالی هم درست کرده که نمره ی بالای بیست رو باید بهش داد واقعا باید به مهران راوی دست مریضا گفت و همچنین بابک روزبه که بعد از اون کارهایی که در حد منصور نبود تو البوم قشنگه ثابت کرد که میتونه بزرگ باشه

در مورد موسیقی هم باید بگم که اهنگ ساز این اهنگ هم خود منصور بوده که نشون داد یه اهنگ سازه واقعا حرفه ای هست و باید یه افرین هم به اروین خاچیکیان گفت که همه همتش رو گزاشت که بتونه به نحو احسنت کار رو تنظیم کنه




DOWNLAD BIKHABI MUSIC
ORGINAL QUALITY 192 KBS



جلوه های معنویت

چشم زیبا بین خود را باز کن
نغمه ی زیبا شناسی ساز کن
نور حق چون بر دمید بر قلب تو
بر سپهر عاشقان پرواز کن
چون نشان آدمیت این است
جلوه های معنویت این است
چون نشان آدمیت این است
جلوه های معنویت این است

جلوه ی مهتاب را آینه باش
صاحب نور خدا در سینه باش
دور کن برگ خزان از باغ دل
فارغ از قهر و جدا از کینه باش
چون نشان آدمیت این است
جلوه های معنویت این است
چون نشان آدمیت این است
جلوه های معنویت این است

جانا سخن چنان گوی
سودی بر از شنفتن
جانا سخن چنان گوی
سودی بر از شنفتن
حرفی بزن که دارد
ارزش برای گفتن
حرفی بزن که دارد
ارزش برای گفتن

جانا سخن چنان گوی
سودی بر از شنفتن
حرفی بزن که دارد
ارزش برای گفتن
حرفی بزن که دارد
ارزش برای گفتن
بگذار تا بپیچد
عطر خوش کلامت

بگشای لب چنان که
هر غنچه بر شکفتن