دل نوشته

من دلتنگ هستم اما تو بی خبر از من

دل نوشته

من دلتنگ هستم اما تو بی خبر از من

دوستت دارم ها

شبو تموم کنو برو اگه مسافری هنوز 

دیگه چشاتو هم زده به گریه های من ندوز 

شبو تموم کنو برو جاده به انتظارته 

اون ور دنیا یه کسی همیشه بی قرارته  


سخت است می نوش کس دیگر بود 

شمع شب خاموش کس دیگر بود 

با یاد کسی که دوستش داری 

یک عمر در اغوش کس دیگر بود 


 گفتم فرامشت کنم شاید بری از خاطرم 

شاید نداره بعد از ای بایدد فراموشت کنم 


 اگر در خواب میدیدم غم روز جدایی 

به دل هرگز نمیدام امید اشنایی 


 عمریه موندی توی مصراع اول چشات 

فقط این فعلو بلد شدی که میمیرم برات 


 تا ابد دوست دارم 

شاید باور نداری ؟ 

اگه اون روز ایستاده بودی 

اگه التماس چشمام رو دیده بودی 

اگه اشتیاق نگاهم رو دیده بودی 

محالا میدیدی که ارزوم هستی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد