دل نوشته

من دلتنگ هستم اما تو بی خبر از من

دل نوشته

من دلتنگ هستم اما تو بی خبر از من

التماست میکنم

بازم امشب دلم گرفت  

دلتنگی امونم رو بریده 

بدجوری هوای گریه دارم 

دلم میخواد پیشم باشی 

دلم میخواد تو رو واسه همیشه داشته باشم 

تا با یه لبخندت منو غرق عشق کنی 

تا با حریق نگاهت منو بسوزونی 

تا تو و خدا مال من باشید 

تا از تو به خودم برسم 

و از خودم به خدا 

و از خدا به تو 

چیزایی که امروز شنیدم 

بدجوری اتیشم زد 

از وقتی دل به تو بستم 

از یک سال پیش در حال سوختنم 

از دوریت دلگیرم 

هوا هم اینجا تو نبودت خفه شده 

احساسی در کار نیست 

دارم اشک میریزم 

نمیتونم داد بزنم عاشقم 

چون واسم زوده 

به هرکی بگم  

میگن تو بچه هستی واسه این چیزا 

ولی اخه مگه یه بچه دل نداره 

تازه دل بچه ها خیلی از بزرگترا بزرگتره 

عشقو بیشتر جا میده تو خودش 

اما میگن تو نمیفهمی چون هنوز واست زوده 

ولی از خودشون نمی پرسن که ا ما میدونیم که چی تو دل این بچه میگذره یا نه  

تا کی به جرم بچه بودن نمیتونم عاشق باشم 

جرمی که نا خواسته مرتکبش شدم 

خودتم میگی که از من بگذر  

بگذر و راحت شو  

درد سر واسه خودت درست نکن 

من میدونم که تو هم میخوای عاشق باشی 

اما تو هم میترسی که اخرش چی میشه 

میدونم که اگه اطمینان داشته باشی که به هم میرسیم  

واقعا عاشقم میشی 

اما حجابت نمیزاره 

چون اخر راه رو نمیشه خوند 

 

خدایا خودت میدونی که امشب و اونشب چقدر اشک ریختم به خاطرش پس خودت نزار از من بگیرنش  

خدایا نگو که ظاقت اشکام رو داری  

این یه بار رو به خاطر سفیدی گذشتم بهم توجه کن 

گناهام رو ببخش 

این یه بار رو  

فقط تو همین یه مورد بهم کم محلی نکن 

التماست میکنم 

به پات میفتم 

هر چی بخوای همون میشم 

فقط نزار حسرتش رو یه عمر تو دلم نگه دارم 

التماست میکنم خدا  

به بزرگیت 

به دلرحمیت 

نمیدونم به چی قسمت بدم 

چه طور ازت خواهش کنم 

ببین چطوری وا موندم تو این دلتنگی بزار به همدیگه برسیم  

 

خدا 

نظرات 8 + ارسال نظر
نقاب پنج‌شنبه 30 مهر 1388 ساعت 11:45 ب.ظ http://negha.blogsky.com/

سلام مهدی جان..

شعرها را خواندم ...جالب بود و نشانی از ذوق عاشقی..

مهدی یادمه وقتی برای اولین بار عاشق شدم پدرم گفت "ارزون" فروختی...گفتم چی رو؟؟؟
گفت:: ""خودتو""

گفتم پدر عشق که فروختنی نیست...گفت: پسرم مثل حق می مونه آره فروختنی نیست اما گرفتنیه.

گفتم: خب منم گرفتمش.... گفت:: نه تو فروختیش

حالا می فهمم پدرم منظورش چی بود.
من احساسم رو در قبال ادراکم فروختم.

عشق اولین گام رهایی از وابستگی هاست نه ابتدا و جرقه وابستگی......
عشق باید در وهله ابتدایی خود دارای دو مشخصه عمده باشه::
1> پویا باشه
2>انعطاف پذیر باشه

مهدی جان شما گرفتار چه نوع عشقی هستید؟؟
افلاطونی
رمانتیک
لحظه ای
شیفته ای
کدومش؟ نگو عشق خدایی!!!

سخن در بابا عشق بسیاره اما مجالی برای بیان نیست

نه میدونم افلاظونی چیه
نه میدونم رومانتیک چطوره
ولی میدونم لحظه ای نیست
خدایی هم نیست
میدونم که اگه نباشه نه نمیتونم نبودنش رو تصور کنم
نه این که سخت باشه
واسه من نبودنش شدنی نیست
واقعا دوسش دارم
اینم میدونم که هوس نیست

[ بدون نام ] جمعه 1 آبان 1388 ساعت 12:01 ق.ظ http://singleheart.mihanblog.com

دنیا خیلی کوچیکه دوست عزیز همیشه چیزی برای جنگیدن
وجود داره خواهش میکنم خودتو نباز بازم بهت سر میزنم به خدا توکل کن از ته قلب مطمئنم آرومتر میشی

من جمعه 1 آبان 1388 ساعت 12:45 ق.ظ http://man7.blogsky.com/

پول کلم و هویج ها را پرداخت
کم کم کلمه قافیه هایش را باخت
جوشید دلش میان سیر و سرکه
با شعر نمی شود که ترشی انداخت/
به هر حال موفق باشین/

نگین جمعه 1 آبان 1388 ساعت 04:32 ق.ظ http://eshghframooshshode91.blogfa.com

سلام خوبی وبلاگ خوبی داری باز به من یه سر بزن

نگین جمعه 1 آبان 1388 ساعت 05:44 ق.ظ

بهم نگفته بودی عاشق هستی

میخواستم با یه بیت شعر جواب بدم
اما شعری مناسب به ذهنم نرسید
خوب اره هرکی مطالب رو بخونه میفهمه
مطالب بیش از اندازه گویای عشق من هست

یوسف چهارشنبه 6 آبان 1388 ساعت 10:22 ب.ظ http://khalvatedelman.blogsky.com

سلام دوست عزیز...حالت خوبه؟...چند تا نوشته آخرتو خوندم...راستشو بگم دلم به حالت سوخت...چون خودمم این حس و حالها رو داشتم ولی چند سال پیش!...الان خیلی وقته گذشته!...دیگه اون حس وحال رو ندارم!!
خواستم چند مطلب رو بهت بگم!
اول چند شعر:
نازپرورد تنعم نبرد راه به دوست........عاشقی شیوه رندان بلاکش باشد

هر که عاشق شد جفا بسیار می باید کشید........بهر یک گل منت صد خار می باید کشید

دوم: اگه خواستی برام ایمیل بفرست...شاید بتونم برات راهنمای خوبی باشم...
بهرحال امیدوارم هیچ وقت شکست عشقی نخوری ولی همیشه یه چیزو از خدا بخواه! بگو خدایا هر چی خودت صلاح میدونی انجام بده!...مطمئن باش تنهات نمیذاره...............موفق باشی...


اوای صور شنبه 9 آبان 1388 ساعت 11:09 ب.ظ http://http://roobeghoroob58.blogfa.com/

ای عشق مدد کن که به سامان برسیم
چون مزرعه ایی تشنه به باران برسیم
یامن برسم به یارویا یار به من
یا هردو بمیریم و به پایان برسیم

درست میشه امیدوار باش عاشق باش وصبور............

نانی سه‌شنبه 12 آبان 1388 ساعت 02:26 ق.ظ http://aro0sak.blogfa.com

سلام دوستم
من آپم
خوشحال میشم پیشم بیای
مثل همیشه وبلاگت عالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد