دل نوشته

من دلتنگ هستم اما تو بی خبر از من

دل نوشته

من دلتنگ هستم اما تو بی خبر از من

دلتنگی

اینبار با یه اهنگ اومدم 

یکی از کارهایی خیلی قدیمی از اقای صدا ابی به اسن دلتنگی که واقعا یکی از بهترین کار های ابی هست و به تمام طرفدار هاش ژیشنهاد میکنم دانلود کنید البته کیفیت اهنگ ژایین هستش و  خیلی قدیمی  

http://www.2shared.com/file/4752369/8d8bcd0c/Deltangi.html

گروه بندی انسان ها

دکتر شریعتی انسان ها را به چهار گروه زیر دسته بندی کرده است

دسته اول
آنانی که وقتی هستند هستند، وقتی که نیستند هم نیستند

عمده آدم‌ها حضورشان مبتنی به فیزیک است. تنها با لمس ابعاد جسمانی آن‌هاست که قابل فهم می‌شوند. بنابراین اینان تنها هویت جسمی دارند.

دسته دوم
آنانی که وقتی هستند نیستند، وقتی که نیستند هم نیستند

مردگانی متحرک در جهان. خود فروختگانی که هویت شان را به ازای چیزی فانی واگذاشته‌اند. بی‌شخصیت‌اند و بی‌اعتبار. هرگز به چشم نمی‌آیند. مرده و زنده‌شان یکی است.

دسته سوم
آنانی که وقتی هستند هستند، وقتی که نیستند هم هستند

آدم‌های معتبر و با شخصیت. کسانی که در بودنشان سرشار از حضورند و در نبودنشان هم تاثیرشان را می‌گذارند. کسانی که همواره به خاطر ما می‌مانند. دوستشان داریم و برایشان ارزش و احترام قائلیم

دسته چهارم
آنانی که وقتی هستند نیستند، وقتی که نیستند هستند

شگفت‌انگیزترین آدم‌ها در زمان بودشان چنان قدرتمند و با شکوه‌اند که ما نمی‌توانیم حضورشان را دریابیم، اما وقتی که از پیش ما می‌روند نرم نرم آهسته آهسته درک می‌کنیم. باز می‌شناسیم. می‌فهمیم که آنان چه بودند. چه می‌گفتند و چه می‌خواستند. ما همیشه عاشق این آدم‌ها هستیم. هزار حرف داریم برایشان. اما وقتی در برابرشان قرار می‌گیریم قفل بر زبانمان می‌زنند. اختیار از ما سلب می‌شود. سکوت می‌کنیم و غرقه در حضور آنان مست می‌شویم و درست در زمانی که می‌روند یادمان می‌آید که چه حرف‌ها داشتیم و نگفتیم.

خدا چه صبری دارد!


امروز صبح که از خواب بیدار شدی ٬ با عشق نگاهت میکردم و منتظر

بودم بامن حرف بزنی ! حتی چند کلمه ! و برای اتفاق خوبی که روز قبل

در زندگیت رخ داد از من تشکر کنی ٬ اما تو خیلی مشغول بودی ٬ بفکر

انتخاب لباسی که میخواستی بپوشی ! وقتی داشتی این طرف و آن

طرف میدویدی تا حاضر شوی تصور کردم چند دقیقه وقت داری که بمن

بگوئی : سلام ٬ اما تو سرگرم کارت بودی ٬ بعد دیدمت که از جا پریدی

خیال کردم می خواهی با من صحبت کنی ٬ اما بطرف تلفن دویدی و

در عوض به دوستت تلفن کردی تا از آخرین شایعات باخبر شوی !

تمام روز با صبوری منتظر بودم . با آنهمه کارهای مختلف گمان میکنم که

اصلا وقت نداشتی با من حرف بزنی ٬ متوجه شدم قبل از نهار هی دور

و برت را نگاه میکنی ٬ شاید چون خجالت می کشیدی که با من حرف

بزنی ٬ حتی سرت را بسوی من خم نکردی !

تو بخانه رفتی و به نظر می رسید که ٬ خیلی کارها را برای انجام دادن

داری ! بعد از انجام دادن چندین کار ٬ مدت زیادی از وقتت را جلوی

تلویزیون گذراندی ٬ درحالی که به هیچ چیز فکر نمیکردی و فقط از دیدن

برنامه هایش لذت می بردی ! باز هم صبورانه انتظارت را کشیدم ! شام

خوردی و باز هم با من صحبت نکردی !

موقع خواب ٬ فکر میکنم خیلی خسته بودی ٬ بعد از آنکه به اعضای

خانواده ات شب بخیر گفتی ٬ به رختخواب رفتی و فورا خوابت برد !

اشکالی ندارد . احتمالا متوجه نشدی که من همیشه در کنارت و برای

کمک و یاری تو آماده ام ! من صبورم ٬ بیش از آنچه تو تصورش را بکنی

حتی دلم می خواهد یادت دهم که تو هم چطور با دیگران صبور باشی !

من آنقدر دوستت دارم که هر روز و هر ساعت منتظرت هستم ٬ منتظر

یک سر تکان دادن ! دعا ! فکر ٬ یا گوشه ای از قلبت ! خیلی سخت

است که یک مکالمه یکطرفه داشته باشی ٬ خوب من باز هم منتظرت

هستم ٬ سراسر پر از عشق تو .... به امید آنکه شاید امروز کمی از

وقتت را هم بمن بدهی ! عیبی نداردمی فهمم وهنوز هم دوستت دارم!

و منتظرت می مانم...روز خوبی داشته باشی ......

دوست تو :خدا