دل نوشته

من دلتنگ هستم اما تو بی خبر از من

دل نوشته

من دلتنگ هستم اما تو بی خبر از من

بن بست

ته هر کوچه بن بسته تو این بی راهه پیوسته

یکی داره ندا میده روز اومد شب شده خسته

تو این بیداد ویرونی تو این هر کس یه زندونی

تو این اشفته بازار تو این خون فراوونی

کسی باید کسی شاید کسی از جنس بیداری

نه خواب الوده نه شبگرد یکی هم رنگ با یاری

ته هر کوچه بن بسته تو این بی راهه پیوسته

یکی داره ندا میده روز اومد شب شده خسته

کسی که دردو میفهمه کسی که روزو میبینه

که با روزای خوشبختی شبو از شاخه میچینه

میادش اون که بی پروا همش خوبی به دل داره

میادش اون که فرداها تو دلها عشق میکاره

 

جمعه 28 ابان ساعت  48 : 8 بعد از ظهر

 

به قلم خودم به او که می اید

نظرات 2 + ارسال نظر
rez۱ یکشنبه 1 اسفند 1389 ساعت 01:34 ق.ظ http://parsi771.blogsky.com/

جان ؟

سبحان مرادی پنج‌شنبه 26 اسفند 1389 ساعت 06:22 ب.ظ http://sobhan-moradi.blogsky.com/

سلام کارا رو تو انجمن گذاشتیم

یه نگاهی بندازید شاید خواستید عوضشون کنید

هزینش هم زیاد نمیشه چون الکترونیکه بیشتر کاراش و خودم انجام دادم فقط باید پول طراحی جلد بدم که اونم خودم حساب میکنم

یه مبلغی هم رو کتاب میزنم هر کسی دوست داشت پرداخت کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد