دل نوشته

من دلتنگ هستم اما تو بی خبر از من

دل نوشته

من دلتنگ هستم اما تو بی خبر از من

منو دست کم نگیر

منو دست کم نگیر من از تو دیوونه ترم
واسه داشتن چشات عشقو به جونم می خرم
منو دست کم نگیر یه خورده باورم بکن
واسه داشتن تو از تموم دنیا میگذرم
منو دست کم نگیر من از تو دل نمیکنم
سادگی هامو نبین نباشی بی تو میشکنم
من دست کم نگیر یه ذره باورم بکن
منو دست کم نگیر که رهسپار رفتنم


به قلم خودم تقدیم به ...

سهم من

سهم من از همه ی بود و نبود تو چه بود
هر چه بود هیچ نبود
یا اگر بود به اندازه یک نقطه ی کور
هرگز اما نگشود
به دلم نور امید
که بدانم تو کماکان با من میمانی
که بدانم تو کماکان با من
هم صدایی
تو بگو
سهم من از همه ی بود و نبود تو چه بود
هر چه بود هیچ نبود
یا اگر بود
به ان قدری بود
که به دل جا نکند
که رها تر باشی
که مرا ترک کنی
به خدا میدانم
که دلت را زده ام
لیکن ای کاش که میشد
که غمت را نخورم
که ز دوری تو پرپر نشوم
سهم من هرچه که بود هیچ نبود
سهم من از همه ی بود و نبود تو چه بود
هر چه بود هیچ نبود


اینجا نبودن خیلی چیزها مرا پرپر کرد

شاپرکی نبودم که نقش بالم را پاک کنی

اما سهم من این نبود


گدای سهم خودم تو غربت خونگی

 به قلم خودم

به

فرداهای تباه پیش رو

که میگویند

بیا هوایت را داریم