دل نوشته

من دلتنگ هستم اما تو بی خبر از من

دل نوشته

من دلتنگ هستم اما تو بی خبر از من

پنجره

پشت این پنجره ها دل می گیره

               غم و غصه ی دل و تو می دونی

                     وقتی از بخت خودم حرف می زنم

                              چشام اشک بارون میشه تو می دونی

 

                                                            عمریه غم تو دلم زندونیه

                                                           دل من زندون داره تو میدونی                 

 

                                         هر چی بهش می گم تو آزادی دیگه

                              می گه من دوست دارم تو می دونی                             

                      می خوام امشب با خودم شکوه کنم

                        شکوه های دلم و تو می دونی

              بگم ای خدا چرا بختم سیاه هست 

   چرا بخت من سیاه هست تو می دونی 

                 پنجره بسته میشه شب می رسه

                                  چشام اروم نداره تو میدونی

                                         اگه امشب بگذره فردا میشه

                                               مگه فردا چی میشه تو می دونی

نظرات 1 + ارسال نظر
بهنام چهارشنبه 4 دی 1387 ساعت 10:55 ق.ظ

شکوفه عزیز سلام،
کارت خوبه و بهتر از همه اسمه قشنگی رو وبلاگت گذاشتی،
اسمی که مدتهاست فکر منو مشغول کرده.
موفق باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد