دل نوشته

من دلتنگ هستم اما تو بی خبر از من

دل نوشته

من دلتنگ هستم اما تو بی خبر از من

بی خوابی

واقعا الان که دارم این پست رو میدم تو حال خودم نیستم یه حس عجیبی دارم واقعا یکی از اون لحظه های تاریخی

خیلی وقت بود منتظر  بودم که اخرش شد

یه شاهکار به تمام منعنا از بهترین تک ستاره ی موسیقی و جاودانه مرد ایران

اهنگ و کلیپ بی خوابی از منصور عزیز رو واستون گذاشتم  که دیروز تازه رو نت پخش شده

به تمامی هواداران و اونهایی که حتی از منصور بدشون میاد پیشنهاد میدم که این کلیپ و اهنگ رو دریافت کنند

منصور

بار دیگه ثابت کرد که بهترین و همیشه متفاوته  و بار دیگه نشون داد که علاوه بر سبک پاپ میتونه تو سبک راک هم بهترین باشه  و این  اهنگ مژده ی یه البوم متفاته که توی سال نو به ما هدیه میده یعنی ماه مارچ سال 2009 که میشه فروردین سال 1388 بهترین عیدی تمام عمر 17 ساله ی من میشه به دور از همه ی اینها یه کلیپ واقعا عالی هم درست کرده که نمره ی بالای بیست رو باید بهش داد واقعا باید به مهران راوی دست مریضا گفت و همچنین بابک روزبه که بعد از اون کارهایی که در حد منصور نبود تو البوم قشنگه ثابت کرد که میتونه بزرگ باشه

در مورد موسیقی هم باید بگم که اهنگ ساز این اهنگ هم خود منصور بوده که نشون داد یه اهنگ سازه واقعا حرفه ای هست و باید یه افرین هم به اروین خاچیکیان گفت که همه همتش رو گزاشت که بتونه به نحو احسنت کار رو تنظیم کنه




DOWNLAD BIKHABI MUSIC
ORGINAL QUALITY 192 KBS



نظرات 4 + ارسال نظر
کرونا شنبه 28 دی 1387 ساعت 09:49 ق.ظ http://shatel.persianblog.ir

سلام. مرسی و از آشناییت خوشوقتم. در ضمن من هم از این کار جدید منصور جان خیلی بیشتر از مبارکه خوشم اومد. امیدوارم خبرهای خوب و تازه مرتب ازش بشنویم. کارش خیلی خوبه و بی خوابی هم به دلم نشست.

مرسى دوست عزیز از لطفت و نظرى که دادى
مبارکه از اون کارهاى خوبى بود که در حد کسایى مثل منصور نیست ولى بى خوابى یه کار متفاوت بود که یه کار تو سبک راک و متال هستش

عاشق منصور شنبه 28 دی 1387 ساعت 10:24 ب.ظ

سلام کارگردان بی خوابی <مهران راوی > نه سیروس !
خیلی عجیبه طرفداران منصور خیلی با دقتند!
شاد باشی و منصوری!

ببخشید الان درستش میکنم ولی این بیشتر به خاطر احساساتی شدنم بوده
و ممنون از لطفت

سلام.
وبلاگتون رو دیدیم. نسبتا خوب بود.
از سایت ما هم در صورت تمایل بازدید کنید.

با سپاس
انجمن متخصصان الکترونیک ایران

منصور سه‌شنبه 6 اسفند 1387 ساعت 04:04 ق.ظ

سلام وخسته نباشید وقتی البوم اول ودوم منصور اومد بیرون چون سبکش برگرفته از دیگر سبکها بود وبه صدای منصور میخورد عالی بود بطوری که یکی از معروف ترین خواننده هاترس ورش داشت چون یه تازه وارد اومد که اون سبک رو دگرگون کرد البوم های منصور خوب بوده ولی اگه با همون سبک اول بود طوفان میکرد البته الان هم خیلی خوبه ولی شاید ندونی یه خواننده با ۴۰سال سابقه رو دو سال محو کرد کاش نابود میکرد منصور بهترینه شما عزیزترینی محفوظ باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد