دل نوشته

من دلتنگ هستم اما تو بی خبر از من

دل نوشته

من دلتنگ هستم اما تو بی خبر از من

منه تنها

دل تنها 

دل بیکس 

دل گریون 

لب به ظاهر  

شاد و خندون 

 

من چه غمگین

تو چه بی تفاوت و سرد  

 

من چه ساکت 

تو چه بی تفاوت و سرد 

 

اشکام اروم 

میریزه روی گونه 

  

چیکه چیکه 

همین اشکا  

دل من رو میسوزونه  

 

میسوزونه تن خستمو غمه تو 

اخ چی میشد اگه میشد همدم تو  

 

کاشکی میشد 

که بمونی  

واسم  

 از عشق بخونی

 

دل تنها 

دل بیکس 

دل گریون 

لب به ظاهر  

شاد و خندون 

 

من چه غمگین

تو چه بی تفاوت و سرد  

 

من چه ساکت 

تو چه بی تفاوت و سرد 

نظرات 1 + ارسال نظر
سیما پنج‌شنبه 31 اردیبهشت 1388 ساعت 02:39 ب.ظ http://simaengineer.blogsky.com

سلام بهت تبریک میگم وبلاگ قشنگی داری
از وبلاگای منم دیدن کنید
itedi.blogfa.com
simaengineer.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد