دل نوشته

من دلتنگ هستم اما تو بی خبر از من

دل نوشته

من دلتنگ هستم اما تو بی خبر از من

فقط میخوام عاشقم بشی

حرف من با کسی جز تو نیست 

خودتو بو او راه نزن میدونم که میدونی 

اره همین تو که دل من رو دزدیدی  

بردیش و به خاک و خون کشیدیش 

مگه من چه بدی کرده بودم 

که تو یه من انتظار و غم و دلواپسی و دلتنگی و اشک و اه  

هدیه دادی 

ولی من از خدا میخوام که فقط و فقط تو رو هم عاشق من کنه 

میخوام نشونت بدم که چرا واست اشک میریزم 

میخوام بدونی دلیل پا فشاریم چیه  

میخوام بدونی دلتنگی یعنه چی 

میخوام معنی واقعی دلتنگی رو بفهمی 

دلتنگی شدید 

اما  

نه 

اخه چطوری دلم میاد  

تویی کا حالا همه وجودمی 

همه تار وپودمی رو ازار بدم 

نه فقط میخوام از خدا تو عاشقم بشی 

تا همه دنیام رو به پات بریزم 

 دوست دارم

نظرات 3 + ارسال نظر
علی پنج‌شنبه 21 خرداد 1388 ساعت 06:58 ب.ظ http://www.matroke.blogfa.com

خیلی فوق العاده و زیبا نوشتی دوست عزیز ، لذت بردم .

دردونه پنج‌شنبه 21 خرداد 1388 ساعت 07:33 ب.ظ http://live-or-dead.blogsky.com

شعرای وبلاگت فوق العاده زیبا هستن . امروز منم یه شعر قشنگ شنیدم :

مرا کم دوست بدار ، اما همیشه دوست بدار!

به من سر بزن تا توی این شلوغی یه دوست خوب رو گم نکنم. منتظرتم . بای

این مجموعه قابل اجرا در کامپیوتر می باشد .

این مجموعه سانسور شده ، با دوبله فارسی و محصول کشور امریکا می باشد.

تمامی فیلم ها بین سال های 2000 تا 2007 ساخته شده اند.

باپسوند WMV - قابل اجرا در کامپیوتر

برای کسب اطلاعات بیشتر به ادرس http://www.shopkadeh.com/?cat=74 مراجعه کنید.

موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد