دل نوشته

من دلتنگ هستم اما تو بی خبر از من

دل نوشته

من دلتنگ هستم اما تو بی خبر از من

خوشم

من هنوزم همون دیوونه هستم که بودم 

همون دیوونه ای که تو رو دوست داشت 

همین مجنونی که دوست داره و خواهد داشت 

الان چند وقته که رفتی  

دلم واسه دیوووووووووونه گفتنات تنگ شده 

 

خوشم که ازادی تو به دست خنده ی منه 

به وقت تلخ بی خودی عشقه که دل دل میزنه 

 

خوشم از این دلواپسی 

از این دلتنگی 

دلتنگی هم واسم غنیمته 

دلشوره داشتن هم از سرم زیاده 

فقط امیدوارم که لایق عشق تو باشم

نظرات 2 + ارسال نظر
مریم و سعید و سروش دوشنبه 25 خرداد 1388 ساعت 08:17 ب.ظ

سلام امیدوارم همیشه شاد باشی باتشکرازاینکه به وبلاگ من سر زدی وبلاگ زیبائی داری همیشه شاد شاد باشی

تو به شفافی شبنم روی برگا


من مثل یه برگ زردی که میو فته از درختم
باتشکر
پرنــــــــده مــهـــاجـــر تــــنــهـــا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد