دل نوشته

من دلتنگ هستم اما تو بی خبر از من

دل نوشته

من دلتنگ هستم اما تو بی خبر از من

زمزمه های دلتنگی

لالایی 

 

لالا لالا دیگه بسه گل لاله 

بهار سرخ امسال مثل هر ساله 

هنوزم تیر و ترکش قلبو میشناسه 

هنوز شب تا سحر بیداره بیداره 

 

بخواب اروم گل بادوم نا باور 

گل دلنازکه خسته گل پرپر 

نگو باد ولایت پرپرت کرده 

دلاور قد کشیدن رو بگیر از سر 

 

دلکوک 

 

ای تو دلکوک ای خوش اهنگ 

تو شنیدنی ترینی 

من پر از هوای غربت 

تو هوای سرزمینی 

 

زمحریره نارفیقان 

 خواب افتابی میبینه 

حجرت ما وسط اب 

زورقی بی سرنشینه 

 

 دلتنگی 

 

نفس های عزیز من  

صدای خواب شب بو هاست

صدای باد و بوی نم 

هوای شرجی دریاست 

 

سکوت اینجا صدای تو 

هوا اینجا هوای تو 

پر از تکرار این حرفم 

دلم تنگه برای تو 

 

 بنویس 

 

دست من خسته شد از بس که نوشتم 

پای من ابله زد بس که دویدم 

تو اگر رسیده ای ما رو خبر کن 

چرا انجا که تو ای من نرسیدم 

 

تو که از شکنجه زار شب گزشتی 

از غبار بی سوار شب گزشتی 

تو که عشقو با نگاه تازه دیدی 

بادبان به سینه ی دریا کشیدی 

 

خاکستری  

 

وقتی تن حقیرمو  

 به مسلخ تو میبرن  

مغلوب قلب من نشو 

ستیزه کن با پیکرم 

 

اسم منو از من بگیر 

تشنه ی معنی منم 

سنگینه بار تن برام 

ببین چه خسته میشکنم

 

 

این تقدیم به همون که همه ی دنیامه همون که ...

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد