دل نوشته

من دلتنگ هستم اما تو بی خبر از من

دل نوشته

من دلتنگ هستم اما تو بی خبر از من

قبله یعنی حلقه چشم مستت

پشت دیوار شب یه راهی داره

که میره یه راست در خونه ستاره

چهار قدم از ور دل ما که رد شی

میبینی ماه شب چهارده داره

خورشید خانم ابروشو ور میداره


بیا بریم اونجا که شباش

بوی تو باشه تو هواش

باد که میاد ردشه بره

بریزه سر ستاره هاش


وقتی میای قشنگ ترین پیرهنتو تنت کن

تاج سر سروریتو سرت کن

چشماتو مست کن همه جا رو بشکن

الا دل ساده و عاشق من


قبله یعنی حلقه چشم مستت

ذری اونه که دست بزنن به دستت

جای دخیل پامو بزار تو خونت

به جهی مبل سرمو بزار رو شونت

 دوس دارم

نظرات 1 + ارسال نظر
حسام جمعه 9 مرداد 1388 ساعت 12:35 ب.ظ

وبلاگ قشنگی داری یه درخواست داشتم می خواستم برام دعا کنی تا در کنکور رتبه خوبی بگیرم خواهشن

مرسی حسام جون
شما هم واسه من و عش... دعا کن که همه با هم قبول شیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد