دل نوشته

من دلتنگ هستم اما تو بی خبر از من

دل نوشته

من دلتنگ هستم اما تو بی خبر از من

خسته و دلتنگ

تو نیستی و دلتنگی امونم نمیده 

میدونم هنوزم منو باور نداری 

میدونم هنوزم صداقتم رو باور نداری  

اینم میدونم سخته که باورت بشه که این حسی که به تو دارم 

عشقه نه چیزه دیگه 

اما من اینقد بهت میگم که باور کنی 

که دست کم از روی ترحم هم که شده باشه یه بار بهم توجه کنی 

فقط یه بار 

یه چیکه توجه از تو شر شر شادی از من 

یه حرف نگاه از تو یه پاراگراف خوشی از من 

هوا از تو نفس از من 

بهار از تو سبد از من 

یار تو دلدار من 

لیلی تو مجنون من 

شعر تو شاعر من 

ریشه تو خاک من 

ابر تو اسمون من 

لاله تو مرداب من 

اب تو عطش من 

مسافر تو راه من 

 

 همه تو هیچ من 

 

دوست دارم

نظرات 2 + ارسال نظر
فاطیما یکشنبه 18 مرداد 1388 ساعت 11:37 ق.ظ http://www.asemooon.blogsky.com

سلام.
مرسی که سر زدین .
اگه با تبادل لینک موافقین خبرم کنین.
موفق باشی.

araz یکشنبه 18 مرداد 1388 ساعت 05:40 ب.ظ http://secretlove.blogsky.com

گفتمش عاشق شدم گفتا که این دیوانگی است
سلام دوست عزیز ممنون از حضورتون در کلبه کوچیک شاعرانه من
همه همدیگرو نصیحت می کنن که بابا دنیا دو روز خوش باش اما خودشون هم می دونن همیشه نمیشه بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد