دل نوشته

من دلتنگ هستم اما تو بی خبر از من

دل نوشته

من دلتنگ هستم اما تو بی خبر از من

سبز و سفید قرمز و خاکستری

یه وقتایی تو فکر فرو میرم همون وقتاست

که به یه چیزایی که شاید تو حالت عادیم بهشون توجهی ندارم نظرم جلب میشه 

به خیلی چیزا فکر میکنم

شاید به این فکر بکنم که چرا نمیتونم به بعضی چیزها فکر نکنم

خاطرات تلخ گزشته 

اتفاقاتش  

و همه ی خوب و بدش 

همینطور خاطرات اینده 

رنگ هایی که داره 

سبز و سفید 

 یا مثل دیروز و امروز  

قرمز و خاکستری  

 شاید هم به این فکر کنم 

که چطور میشه ارزوهام رو تصور کنم  

که اصلان میشه متصور شد یا نه 

که اگه بتونم تصویر کنم کسی نیست که بخواهد مانعم بشه 

جواب هایی نامشخص 

سوالهای بیجواب 

جواب این سوالات فقط با گذر زمان مشخص میشه 

زمان و زمان 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد